  • Data: 2008-10-07 01:17:42
    Temat: Re: ZUS (dlugie)
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piotrekd1"

    > czyja skladka nie zostala zaplacona ( twoja czy wszystkich pracowników)
    > wobec kogo ZUS prowadzi postepowanie ( przeciw spólce, tobie jako
    > prezesowi
    > czy tobie jako prcownikowi)
    >
    > macso

    nie zostala zaplacona skladka za wszystkich (prawdopodobnie)
    pracownikow,wlacznie ze mna.
    w zawiadomieniu zus napisal,ze w dniu tym i tym zostalo wszczete
    postepowanie administracyjne z urzedu wobec mnie w sprawie
    przeniesienia odpowiedzialnosci za zadluzenie spolki. Nic wiecej w tym
    zawiadomieniu nie ma.

    hm
    a jak z następnym Zarządem. Działał po styczniu 2004 ??
    Jeśli nie, to masz marne szanse na wybronienie się.

    macso