  • Data: 2008-10-08 11:26:09
    Temat: Re: ZUS (dlugie)
    Od: piotrekd1 <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Paź, 17:31, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > A nie można odpisać grzecznie ZUSowi, że źle adresował
    > pismo i swoje roszczenia?
    >  Rozumiem, że jakieś kopie protokołu
    > z walnego masz - nawet jeśli prawda jest inna - np jesteś dalej prezesem
    > :-),
    > to zawsze zyskasz troche czasu na ustalenie obrony. A swoją drogą nie
    > zajrzałeś  do KRS,
    > żeby zobaczyć czy nowy zarząd zmienił wpisy?
    > Kto (oprócz ksiągowej) przez te lata podpisywał dokumenty finansowe do sądu?
    >
    > PS
    > Naprawdę wierzysz, ze z wypełnionego RMUA wynika,
> [...]

    Oczywiscie ze mam kopie protokolu z walnego,dokumenty swiadczace o
    tym iz prezesem zarzadu jest od 8 stycznia inna osoba.Jesli chodzi o
    RMUA to nigdy nie mialem podejrzen o to iz skladki nie sa oplacone.A
    jesli spolka ma czas oplacenia zusu do 15 stycznia (mowimy caly czas
    o skladce za grudzien ) to czy ja odchodzac ze stanowiska 7 stycznia
    popelnilem wobec zusu wykroczenie??? Czy takie wykroczenie moze
    popelnil moj nastepca, gdyz to on bedec prezesem zarzadu od 8 stycznia
    nie dopelnil obowiazku oplacenia skladki w zus za ten grudzien.Kto wg
    Was tak naprawde odpowiada w tym przypadku????

    pozdrawiam