  • Data: 2010-11-30 13:15:53
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Damian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podsumuję Twoją odpowiedź krótko. Czy Ty potrafisz mysleć i analizować co
    ja piszę? Według mnie absolutnie nie. Jesteśjak automat zaprogramowany aby
    komuś dowalić i upodlić....
    A Twój cynizm przekracza wszelkie granice przyzwoitości. I szkoda czasu na
    dyskusję z Tobą.
    Współczuję Twoim bliskim....

    Damian.