eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-11 19:37:35
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Ale kierowca samochodu też zniszczył cudzą własność. Co to za
    > jednostronne podejście.

    Z praktyki jeżdżącego samochodem wiem, że zaparkowane samochody z reguły
    nie powodują wypadków. 20 m o których pisze Pamela + jeszcze jakiś
    odcinek przed skrzyżowaniem daje co najmniej kilka sekund przy prędkości
    30 km/h, a dla roweru taka prędkość jest już pewnym osiągnięciem.

    > Nie jestem przekonany czy przegra w pełnej wysokości.

    Jeżeli jest orzeczenie o winie obustronnej to pewnie tak, ale właściciel
    samochodu *MA* OC. Ale obawiam się, że policja chciała ukarać obu, z tym
    że każdego za coś innego.

    M.