eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-11 19:32:49
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ren4a8t3yjw3$.1osicnfpjrs77.dlg@40tude.net...

    > Wobec tego Ty też wystąp do gościa z wnioskiem o odszkodowanie, które Ci
    > się od niego należy. W praktyce można rozwiązać to tak, że powiesz
    > kierowcy, że w związku z tym że wina jest wspólna, Ty jemu zwrócisz 2000
    > zł
    > za szybę pod warunkiem, że on Tobie zwróci 5000 zł za uszczerbek na
    > zdrowiu, stres jaki przeżyłaś, zniszczony kask i rower. Nie sądzę, aby się
    > zgodził wobec czego powiedz mu, że chętnie spotkasz się w sądzie. Kiedy on
    > założy Ci sprawę, Ty złożysz kontrpozew.

    A wtedy kierowca powie, że zaparkował tam awaryjnie z powodu problemów z
    pojazdem.

    Dla sprawdzenia swoich racji rozpędź się rowerem i z całej siły
    przypierdziel w zaparkowany 2 m przed przejściem dla pieszych pojazd. Napisz
    ile dostałeś odszkodowania. Potem rozbiegnij się i roztrzaskaj łeb o ścianę
    kamienicy postawionej bez odpowiedniej zgody nadzoru budowlanego. Jak
    nabierzesz wprawy, to do końca życia możesz profesjonalnie doznawać
    pęknięcia podstawy czaszki uderzając z bańki w nieprzepisowo zaparkowane
    samochody na ścieżkach dla rowerzystów i chodnikach.

    BEZPOŚREDNIĄ przyczyną wypadku była zbyt duża prędkość rowerzysty i
    niepanowanie nad pojazdem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/