eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-11 19:59:33
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pamela napisał(a):

    > no jechalem jakos kolo 30km/h...jak ta ciężarówka wyjechała to
    > miałem tylko 20metrów, co przy v=36km/h daje okrągłe 2s

    A że tak sie grzecznie spytam, czy na skrzyżowanie z wjeżdżającą
    ciężarówką to się teleportowałeś z pozaprzestrzeni? 100 czy 50 metrów
    przed skrzyżowaniem nie było nic widać?

    > tzn. tak...ja dostałem mandat za niedostosowanie prędkości, kierowca
    > za stanie w niewłaściwym miejscu

    No to masz odpowiedź. Ty jesteś winny wypadku, a kierowca
    niezastosowania się do znaku drogowego.

    > PS ja nie zarzekam się, że jestem niewinny, bo nie jestem...nie
    > komentuje kultury jazdy kierowców, bo rowerzyści też święci nie
    > są, ale gdzie tu jest sens, skoro jest współwina, a płacić mam
    > tylko ja?! ;| dlatego zwróciłem się o pomoc.....

    No to wyobraź sobie, że zamiast źle zaparkowanego samochodu jest tam
    przystanek autobusowy. A na przystanku stoi autobus.

    M.