eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-11 19:45:29
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: "Pamela" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z praktyki jeżdżącego samochodem wiem, że zaparkowane samochody z reguły
    > nie powodują wypadków. 20 m o których pisze Pamela + jeszcze jakiś
    > odcinek przed skrzyżowaniem daje co najmniej kilka sekund przy prędkości
    > 30 km/h, a dla roweru taka prędkość jest już pewnym osiągnięciem.

    no jechalem jakos kolo 30km/h...jak ta ciężarówka wyjechała to
    miałem tylko 20metrów, co przy v=36km/h daje okrągłe 2s

    > Jeżeli jest orzeczenie o winie obustronnej to pewnie tak, ale właściciel
    > samochodu *MA* OC. Ale obawiam się, że policja chciała ukarać obu, z tym
    > że każdego za coś innego.

    tzn. tak...ja dostałem mandat za niedostosowanie prędkości, kierowca
    za stanie w niewłaściwym miejscu

    PS ja nie zarzekam się, że jestem niewinny, bo nie jestem...nie
    komentuje kultury jazdy kierowców, bo rowerzyści też święci nie
    są, ale gdzie tu jest sens, skoro jest współwina, a płacić mam
    tylko ja?! ;| dlatego zwróciłem się o pomoc.....