  • Data: 2008-10-03 18:10:05
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:

    > Co rozumiesz przez "ma". To ze konto fizycznie istnieje i jest aktywne
    > nie oznbacza, ze byle koles z ulicy ma prawo tam grzebac, nawet jak
    > kiedys takie prawo mial.
    >
    > Ty nie rozumiesz, prawda?

    Ja rozumiem. Ty masz potężne problemy z zauważeniem pewnych dość
    istotnych niuansów.

    > Tu nie chodzi o to kto jakie haslo mial i czy ma dalej.
    >
    > Tylko o to, czy majac haslo jest dalej upowazniony.

    Prawo tego nie zabrania, a co nie jest zabronione - jest dozwolone.

    > W tym wypadku - nie jest upowazniony. Nie ma pozwolenia. Wchodzi
    > wykorzystujac sytuacje.

    No i co z tego? Wolno mu. Można wykorzystywać sytuacje - o ile prawo
    tego nie zabrania. A spróbuj znaleźć paragraf penalizujący wejście przez
    otwarte drzwi ;)

    [ciach]

    > Zglosic wlamanie

    No beton...

    Ile razy mam tłumaczyć, że nie jest to włamanie?

    > i zniszczenie danych firmowych oraz modyfikacje danych

    A zniszczył?

    > terleinformatycznych.

    Ponownie: zależy co zmodyfikował.

    > Zglosic szpiegostwo przemyslowe.

    ROTFL

    Zgłoś zgwałcenie nieletniego komputera.

    > I juz pana eks admina zamkna i zaaresztuja wszystkie jego komputery.

    A ziemię zaorzą i solą posypią.