  • Data: 2008-10-03 19:55:24
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:

    > Czego nie zabrania?

    Tego, czego nie zabrania.

    > Wlasciciel ma prawo nie zyczyc sopbie przebywania kogos w swoim domku.

    Życzenia możesz mieć dowolne, włącznie z życzeniem gwizdki z nieba.

    Gorzej z legalną realizacją życzeń.

    > W pracy i na serwerze moga przebywac TYLKO pracownicy firmy.

    Podstawa prawna?

    > Ja bym
    > poszedl wiec w "szpiegostwo przemyslowe" skoro ex-admin ma hasla.

    Podstawa prawna?

    > Zrobilbym tak. Nowy admin znajduje na koncie eks-admina kolekcje
    > pedofilskich zdjec.
    >
    > I juz mam spokoj z eks-adminem.

    I idziesz do pierdla za fałszywe zawiadamianie o nie popełnionym
    przestępstwie, popełnienie przestępstwa pomówienia, popełnienie
    przestępstwa w postaci uzyskania i przechowywania treści zabronionych
    oraz za fałszywe zeznania.

    > Zglosic nie mozna?

    Jeśli wiesz (a już wiesz), że nie jest to włamanie, to nie można.

    Równie dobrze mógłbyś zgłosić morderstwo.

    > No to zglosic szpiegostwo przemyslowe

    I co jeszcze?

    > i wykradanie oraz modyfikacje danych.

    Bo "wykrada" i modyfikuje dane z własnego konta?

    > Poczekac az cos tknie ;)

    Mniej filmów z agentem 007 oglądaj...

    > Jesli niszczy/modyfikuje WLASNOSC FIRMY to jakie to ma znaczenie. TO NI
    > EJEST JEGO prywatny serwer. A to ze ma haslo nie oznacza, ze moze tam
    > sobie cczuc sie jak u siebie.

    Może - właściciel/operator serwera może hasła zmienić a konta
    zablokować. Nie robi tego, więc de facto pozwala byłemu pracownikowi na
    dalsze korzystanie.

    > Mowilem juz, ze pomysl z pedofilskimi zdjeciami bedzie jak mocny kop w
    > dupe.

    Dla ciebie. Tak bardzo chcesz zostać przecwelony?

    > A admin wyjdzie z pierdla po 5 latach prosto na chemiczna przymusowa
    > kastracje ;)

    Albo trollujesz, albo jesteś totalnym debilem.