  • Data: 2008-10-03 22:06:36
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:

    > Kodeks Pracy -> Regulamin?

    Niby na jakiej podstawie regulamin ma obowiązywać kogoś, kto nie jest
    już pracownikiem, hmm?

    > ROTFL :)
    >
    > Ale to dopiero za 15 lat po tym, jak siwy admin wyjdzie z pierdla, zanim
    > sie prokuratura w 49 apelacji zorientuje ;)

    Żebyś się nie zdziwił.

    > Cyberterroryzm. to modny temat. Policja bedzie sie puszc dumnie przed
    > kamerami a po 5 miesiacach przetrzymywania zwolni ex-admina cichcem z
    > aresztu...

    Mniej TV oglądaj.

    > Nie ma tam "wlasnego konta". To nie jest jego serwer. To ze zna login i
    > haslo nijak nie znaczy, ze to jest "jego" konto.

    W sensie własności nie, w sensie posiadania - i owszem.

    > Znaczy uwazasz, ze koles tam wchodzi tylko po to, by sie zalogowac bo moze?

    Albo np. wie, że firma robi szwindle i teraz zbiera dowody.

    > No a wlasciciel samochodu moze sprzedac samochod - uchorni sie przed
    > kradzieza.

    Bredzisz.

    > Jeszcze jakies zlote rady, o cudowne dziecko?

    Lecz się na nogi, bo na głowę to już dla ciebie za późno.

    Nie zrozumiałeś.