  • Data: 2008-10-03 21:09:14
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Podstawa prawna?

    Kodeks Pracy -> Regulamin?

    > I idziesz do pierdla za fałszywe zawiadamianie o nie popełnionym
    > przestępstwie, popełnienie przestępstwa pomówienia, popełnienie
    > przestępstwa w postaci uzyskania i przechowywania treści zabronionych
    > oraz za fałszywe zeznania.

    ROTFL :)

    Ale to dopiero za 15 lat po tym, jak siwy admin wyjdzie z pierdla, zanim
    sie prokuratura w 49 apelacji zorientuje ;)

    > I co jeszcze?

    Cyberterroryzm. to modny temat. Policja bedzie sie puszc dumnie przed
    kamerami a po 5 miesiacach przetrzymywania zwolni ex-admina cichcem z
    aresztu...

    > Bo "wykrada" i modyfikuje dane z własnego konta?

    Nie ma tam "wlasnego konta". To nie jest jego serwer. To ze zna login i
    haslo nijak nie znaczy, ze to jest "jego" konto.

    > Mniej filmów z agentem 007 oglądaj...

    Znaczy uwazasz, ze koles tam wchodzi tylko po to, by sie zalogowac bo moze?

    > Może - właściciel/operator serwera może hasła zmienić a konta

    No a wlasciciel samochodu moze sprzedac samochod - uchorni sie przed
    kradzieza.

    Jeszcze jakies zlote rady, o cudowne dziecko?

    > zablokować. Nie robi tego, więc de facto pozwala byłemu pracownikowi na
    > dalsze korzystanie.

    ROTFL :)

    A jak wypraszam kogos z mojego domu to jak go poprosze slownie to on nie
    musi wyjs? Dopiero jak mu pierdolne gazrurką to bedzie wyjatkowo silny
    przekaz? Bo samo "slownie" to "pozwolenie na pozostanie".