  • Data: 2020-12-23 06:19:58
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe276ea$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.12.2020 o 17:42, J.F. pisze:

    >Dobry pomysł, tylko ma słabą stronę. Kto by to miał selekcjonować.
    >Mnie
    >o wiele bardziej przeszkadza to, ze wymyśliliśmy taki sposób
    >wybierania,
    >że jedna osoba selekcjonuje.

    W ramach jednej partii lub koalicji jest kilku kandydatow w okregu.
    To niech popytaja o poglady i przygotuja sciage - na kogo glosowac.
    Jest to ryzyko, ze wejdzie inny kandydat partii ... ale to widac byli
    w mniejszosci.

    > Tylko ... to zauwaz zdanie TK. W zasadzie niezalezne od wyborow,
    > choc TK
    > jaki mamy kazdy widzi :-)

    >No to po co?

    A wiesz, zawsze to bedzie jakis argument - PiS narodu nie slucha.
    A moze poslucha i sie okaze ze narod chce aborcji ?
    Co przy okazji moze zamknac gebe TK, bo "suweren tak chce", co prawda
    Konstytucja jest po to, aby w pewnych sprawach bylo potrzebne 67% a
    nie 51 ..

    >Policja wyznacza objazdy. Gdyby demonstracja była gegalna, to mamy
    >sytuację, w której legalne działania nawet, jeśli komuś przynosza
    >szkodę, to podlegają ochronie.

    A na objazdach korki. No i dalej.
    A przeciez mamy tego troche - Marsz Niepodleglosci, maraton, parada
    rownosci, masa krytyczna, 15 sierpnia, juwenalia, bywa ze mecz pilki
    kopanej ... kogo skarzyc ?

    >Tak. Tyle, że mają ubezpieczenie o9d odpowiedzialności cywilnej.

    A ubezpieczyciel wyplaca, czy mowi "byl znak - trzeba bylo zwolnic" ?

    >Toteż sie ubezpieczają. Ale na podobnej zasadzie za szkody powinni
    >demonstranci odpowiadać. Może to spowodowałoby, że przemyślą swoje
    >pomysły.

    Ale ktorzy?
    Ci, co wyrzadzili szkody osobiscie, czy organizatorzy ?
    A jak w tlum demonstrantow wejda prowokatorzy, i to jeszcze z policji
    ?

    Zaniedbanie obowiazkow ? :-)

    J.