  • Data: 2020-12-23 12:39:20
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Poczytaj se tu, bałwanie:
    > https://www.hfhr.pl/wp-content/uploads/2017/08/Prawo
    -o-zgromadzeniach-przewodnik-08-2017.pdf
    > to nie będziesz zadawał głupio prowokacyjnych pytań.

    O Bałwanus Maximus: To był test na twoją inteligencje i brak podwójnej
    moralności Kalego. Ten test oblałeś pokazowo IMHO.
    Ja potrafię przełknąć wiele jak ktoś jest *konsekwentny* i nie stosuje
    podwójnych standardów w sposób (zbyt) oczywisty. Tolerancje na
    leniwych/idiotów z podwójną moralnością Kalego mam bardzo niską.

    Marny/leniwy prawnik potrzebuje podwójnych standardów. Dobry+ prawnik
    wie jak jeden zestaw standardów *fachowo* dopasować do swoich potrzeb
    bez "prawnych rewolucji co pięć minut".

    <chichot-historii> "Dobrzy geje" wywalczyli (w Poznaniu?) prawo do
    zgromadzeń nie według widzimisię lokalnej władzy samorządowej także dla
    "faszystów" z Marszu Niepodległości (w Warszawie). </chichot-historii>
    Może cię to o dziwo nauczy używać mózgu do przewidywania
    prawdopodobnych+ "niechcianych konsekwencji" standardów które zbyt
    nachalnie promujesz? "Dziś" jest (przeważnie) ważniejsze od "jutro" ale
    "jutro" *zawsze* nadejdzie.

    --
    A. Filip