  • Data: 2020-12-23 13:01:24
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli większość (niewielka, ale jednak) jest za.

    Większość z tych, co poszła głosować. To nie to samo.
    Chociaż z drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać pod uwagę.

    > Jak coś jest głupie,
    > ale działa, to nie jest głupie.

    Dawno nie czytałem głupszego stwierdzenia.
    Jak coś jest głupie, to jest głupie.

    Obozy koncentracyjne działały, więc to nie było głupie?
    Skoro można doić państwo poprzez fundusz kościelny, wynagrodzenie
    klechów w instytucjach państwowych, "sprzedawanie" kościołowi ziemi za
    1zł - i to działa - to znaczy, że to nie jest głupie?

    Inne przykłady rzeczy które działają, a są głupie, znajdziesz samodzielnie.

    > Wiesz, mniejszość też ma prawo protestowac - to nie o to chodzi. Chodzi
    > o to, by nie przeginać.

    Przegina władza. Ludzie mają prawo (a jeżeli czują się patriotami to
    nawet obowiązek) protestować.

    > Bardzo celnie.

    Dupa tam, a nie celnie.
    Prezes leci w chuja, nawołuje w oficjalnych przemówieniach do
    organizowania bojówek i eskalacji przemocy, a milicja udaje że deszcz
    pada i z uśmiechem na gębie "ochrania" prezesa i bezczelnie kłamie, że
    to w ramach "przestrzegania prawa".

    Policja ma obowiązek chronić obywateli przed opresyjną władzą i przed
    kierowcami wjeżdżającymi samochodem w ludzi.
    Ale nie sądzę żebyś to kiedykolwiek zrozumiał.

    > Policja wyznacza objazdy. Gdyby demonstracja była gegalna, to mamy
    > sytuację, w której legalne działania nawet, jeśli komuś przynosza
    > szkodę, to podlegają ochronie.

    To po chuj gdybasz, skoro wiesz, że podlegają ochronie? Przecież była
    legalna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr