  • Data: 2020-12-23 12:38:40
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Cały szereg. Przykłądowo najlepiej byłoby iść o wyborów. Ma to tę wadę,
    > że nie za bardzo obecnie jest na kogo zagłosować, a przynajmniej w
    > tamtych wyborach nie za bardzo było.

    Ma to tę wadę, że jeżeli aktualnie nie ma żadnych wyborów, to gdy
    społeczeństwo nie protestuje może się to skończyć tak, jak możesz
    przeczytać w podręcznikach historii.
    A nie musiałbyś zaglądać do podręcznika historii, gdybyś nie spał w
    szkole na lekcjach.

    > Można protestować na jakimś placu -
    > tych kilka w stolicy chyba mamy. Na deptaku. WYdaje mi sie, ze istn ieje
    > z tuzin mądrzejszych rzeczy, niż siadanie na przypadkowym przejściu dla
    > pieszych i w**nie randomowych kierowców.

    Tak, tak... pisałeś już wcześniej, że najlepiej jakby w lesie protestowali.
    Jeżeli randomowy kierowca wkurwia się na te protesty, to znaczy, że nie
    jest zbyt bystry i zapewne spał na lekcjach w szkole.

    > Albo da po przysłowiowym ryju siedzącemu - czego nie pochwalam, ale po
    > prostu rozumiem.

    A ja rozumiem blokowanie ulicy podczas słusznych protestów. I pochwalam,
    bo między innymi na tym polega pokojowy protest, a nie na rzucaniu
    kamieniami w policję, rozpierdalaniu wiat przystankowych i podpalaniu
    mieszkań.

    > Wiesz, ale te kobiety nie są jakoś wyłączone spod odpowiedzialności.

    Tylko w chorym kraju, gdy policja nie przestrzega prawa i zamiast je
    chronić siłą ściąga z ulicy, pałuje po cywilnemu i robi im ścieżkę
    zdrowia przez komisariaty po całym województwie.
    Wiesz, w normalnym kraju pokojowe protesty wyłączone są spod
    odpowiedzialności i gwarantuje to Konstytucja.

    > Ale co to ma do rzeczy.

    Wiem, że nie rozumiesz co to ma do rzeczy, bo połączenie kropek
    przerasta twoje możliwości intelektualne.
    Ale to nie moja wina.

    > Zastanawiam się nad możliwością pozwania
    > robiącego jakąś nielegalną blokadę przez osobę, którą poniosła po prostu
    > stratę. I tyle.

    Dlaczego kłamiesz, że to nielegalna blokada?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr