  • Data: 2020-12-23 14:32:09
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2020 o 13:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 22.12.2020 o 23:44, Robert Tomasik pisze:

    > Trudno powiedziec ... ale moze im wszystko jedno kto bedzie rzadzil ..

    > Ale dla Polakow, Zydow, czy Niemcow ?
    > Dla Niemcow byly nieglupie :-)

    Nie dla wszystkich Niemców. To po pierwsze.
    Po drugie, zajebisty żart. Gratuluję. Uśmiałem się po pachy.

    To, że dla wyborców pisu wyczyny pisu są mądre, nie czyni tych wyczynów
    mądrymi. Wyborcom pisu wydają się mądre, bo są zbyt tępi żeby ogarnąć
    niuanse.

    Wyznawcy religijni też uważają, że brednie i głupoty wypowiedziane przez
    ich guru są przenikliwe i ociekają mądrością, co nie znaczy, że nie są
    głupie.

    Że też takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłemu człowiekowi...

    > Ale jakiej ziemi ?

    Marsjańskiej.

    > No i pamietaj, ze ten Kosciol mial ziemi sporo, a potem ...  no coz,
    > mozna bylo powiedziec "wszyscy stracilismy - wiec wy tez".

    No i pamiętaj, że zawsze możesz sprawdzić w podręczniku historii jak
    kościół wszedł w posiadanie tej ziemi, której niby miał sporo.

    Przyjdę do ciebie, zabiorą ci ziemię przemocą/podstępem, podpalę kilka
    stosów, zaszantażuję smażeniem się w piekle jeżeli mi tej ziemi nie
    dasz, a potem ktoś mi tę ziemię zabierze. Więc mam teraz prawo domagać
    się zwrotu.

    Że też takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłemu człowiekowi...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr