  • Data: 2020-12-23 07:30:59
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe24a8d$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.12.2020 o 18:03, J.F. pisze:

    >W sumie nie jestem pewny czy nawet ich trzeba by pilnować. W czasie

    Nie uszanowaliby.
    Spalic by nie spalili, ale ulotke mogliby przykleic :-P

    >samych protestów był raczej porządek. Zawsze mnie rozwala jak tu się
    >99% ludzi rozłazi na dwie jezdnie, żeby nie deptać trawnika:

    >https://www.google.pl/maps/@52.2416856,21.0040517,3
    a,75y,150.35h,86.52t/data=!3m7!1e1!3m5!1s7CSlYJMfRGJ
    QmXAENdEpJA!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoi
    d%3D7CSlYJMfRGJQmXAENdEpJA%26output%3Dthumbnail%26cb
    _client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D70.02478%26pitch%3D0%26thumbfov%3D
    100!7i13312!8i6656

    Poszanowanie trawnika ? Czy raczej to drzewo i krzaki przeszkadzaja
    :-)

    >Zawsze komuś przeszkadza...

    No to Nowym Swiatem czy gdzie te miesiecznice byly.
    One nikomu nie przeszkadzaly :-P

    >Dopóki kulsony bez powodu nie zaczęły pałować...

    >No właśnie dziwne, że u nich tak a u julek nie...

    Bo julki na mecze nie chodza, nie wiedza jak sie rac uzywa :-)

    >A skąd pomysł, że placyk? Zwykło się robić demonstracje w formie
    >marszów.

    No nie wiem.
    w kazdym badz razie na placyku mozna sie zgromadzic i demonstrowac
    dlugo, specjalnie nie przeszkadzajac ... no chyba, ze portierom, bo
    urzednicy to pewnie juz dawno w domach :-)

    >I normalnie miałby za to wyrok, ale władza rozumie... i pochwala.

    Wyrok ... nikogo nie przejechal ...

    >Wszystko jedno - za co mandatuje policja (albo wysyła wnioski do
    >sanepidu)? Za chodzenie po przejściu dla pieszych czy oglądanie
    >pomnika?

    Pomnik jest od ogladania, a przejscie od przechodzenia ... ale tylko
    na zielonym ...

    J.