  • Data: 2020-12-22 20:35:42
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2020 o 18:03, J.F. pisze:

    > Bardzo dobre miejsce. I wystarczy 20 policjantow do pilnowania schodow :-)

    W sumie nie jestem pewny czy nawet ich trzeba by pilnować. W czasie
    samych protestów był raczej porządek. Zawsze mnie rozwala jak tu się 99%
    ludzi rozłazi na dwie jezdnie, żeby nie deptać trawnika:

    https://www.google.pl/maps/@52.2416856,21.0040517,3a
    ,75y,150.35h,86.52t/data=!3m7!1e1!3m5!1s7CSlYJMfRGJQ
    mXAENdEpJA!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid
    %3D7CSlYJMfRGJQmXAENdEpJA%26output%3Dthumbnail%26cb_
    client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%2
    6h%3D100%26yaw%3D70.02478%26pitch%3D0%26thumbfov%3D1
    00!7i13312!8i6656

    > A to raczej nie, bo czym ci sie narazili sasiedzi ?

    Zawsze komuś przeszkadza...

    > Ale protestowano przez klubami poselskimi pis, jak byl odpowiedni placyk

    Dopóki kulsony bez powodu nie zaczęły pałować...

    > No ale jeszcze patrz na marsz narodowcow - pojdzie pokojowa
    > manifestacja, a z mieszkanie splonie ...

    No właśnie dziwne, że u nich tak a u julek nie...

    > Moze nie powinny ... tylko czy jest  tam jakis placyk ?

    A skąd pomysł, że placyk? Zwykło się robić demonstracje w formie marszów.

    > No ale widzisz - taki jeden po ryju nie dal, ale gaz w samochodzie
    > przycisnal ..

    I normalnie miałby za to wyrok, ale władza rozumie... i pochwala.

    > ale na przejsciu przez jezdnie, czy na placyku ze schodami ?

    Wszystko jedno - za co mandatuje policja (albo wysyła wnioski do
    sanepidu)? Za chodzenie po przejściu dla pieszych czy oglądanie pomnika?

    --
    Shrek