  • Data: 2009-04-17 12:51:41
    Temat: Re: Wizyta SM
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:gs9tnr$rvj$1@news.onet.pl...

    > W świetle tego przepisu odpowiedź "odpowiednio długa" a propos długości
    > smyczy jest jak najbardziej w porządku,

    Odpowiedź jest równie durna, jak przedstawiciel SM, który ją sformułował.
    Na miejscu wątkotwórcy odpowiedziałbym "Rozumiem. W takim razie smycz
    mojego psa ma odpowiednią długość. Do widzenia panom" i zamkął drzwi przed
    nosem.

    > bo ten przepis ustawy - mam nadzieję, że również masz jego lekturę za
    > sobą - nie definiuje w cm ile to ma być.

    No więc tłumaczę po raz n-ty - jeśli formułują jakiś zarzut, to niech go
    uzasadnią konkretnie. A jeśli nie potrafią, bo zapis w ustawie jest
    niekonkretny, to niech złożą zażalenie do ustawodawcy, a nie zawracają
    ludziom dupy.