  • Data: 2012-06-28 22:51:58
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 22:06, Andrzej Lawa pisze:
    > Tia, z całego stada innych jedynych prawdziwych...

    Nie. Jest jedyny.

    > Idź sobie stąd ze swoimi bajeczkami. To nie jest grupa o bajeczkach.
    > Dotrze to do ciebie?

    To ty opowiadasz bajeczki.

    > ROTFL

    > A jednocześnie stanowczo wiesz, co zrobi, jak kogo oceni i czego się
    > domaga.

    A jaki to ma związek? Wiem to, co mi mówi w Swoim Słowie. I jakikolwiek
    by nie był i cokolwiek by nie robił, to jest Bogiem, Panem Stworzenia, a
    nie pracodawcą, na którego można się wypiąć.

    > "Przemysław Adam Śmiejek zobaczył małego chłopca. Poczuł do niego
    > nieodparty pociąg i postanowił go uwieść."
    > Widzisz jak miło jest być umieszczanym w cudzych bajaniach?

    Po pierwsze, nie umieszczałem cię w żadnych bajkach. Po drugie nic nie
    pisałem o twoich uczuciach.

    > Tak.

    To go używaj...

    > "Przyganił" jeśli już.

    Weź się w końcu naucz polskiego albo przestań innych krytykować, jak sam
    masz ledwo bladawe pojęcie: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=51238

    > TK rozważa uchylenie nowej ustawy, czyli wróciłby poprzedni porządek
    > prawny...

    No. Działkowcy chcą stanu prawnego z 2005 bodajże, jeśli dobrze baner na
    ogródkach zapamiętałem. Więc jak Nowa Ustawa przejdzie, to zapłacą więcej.

    > A dlaczego do tej pory nie powiedziałeś głośno w mediach, że np. nie
    > jesteś ćpunem, złodziejem i pedofilem?

    A ktoś mówił, że jestem? Media trąbią o sprawie, działkowcy protesty
    organizują, Trybunał ustawę analizuję, ale nie, to jedna wielka ściema
    Taty Grzybka.

    > No to jakie jest racjonalne uzasadnienie twojej wiary?

    A jaki to ma związek z fałszywym twierdzeniem, że ,,coś istnieje, bo
    wierzę, że istnieje''? Nigdy nie twierdziłem, że Bóg istnieje, bo
    wierzę, że istnieje. To nie jest chrześcijański światopogląd. Bóg jest,
    był i będzie.

    > Masz jakieś
    > dowody?

    mam.

    > Weryfikowalne badania naukowe?

    Ale to ty wyznajesz wiarę w naukę i tylko naukę. Nauka jest tylko
    częścią systemu stworzonego przez Boga. Bóg jest poza nią, bo Bóg ją
    stworzył.

    > Nie - istotą wiary jest
    > przyjmowanie tego, co ci ktoś wciskał od dziecka, "na wiarę".

    Pacz pan, zniknąłeś nawróconych w wieku dorosłym, którzy dopiero wtedy
    poznali Dobrą Nowinę.

    > To mechanizm mający na celu jak najdokładniejsze dojenie przy
    > uzyskiwaniu jak najmniej muczenia ;->

    A ja se będę muczał i co mi pan zrobisz? Nie chcę być tak dojony.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek