  • Data: 2012-06-28 22:37:08
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie neutralność. To dostosowanie się do ateizmu.
    > Ty nie umiesz udowodnić, że Boga nie ma.

    Udowodnij, że nie ma niewidzialnych różowych jednorożców.

    O! I udowodnij, że nie jesteś złodziejem i pedofilem. Już raz chyba
    ciebie o to prosiłem. Póki co tego nie zrobiłeś. Czyli wg. twojej
    własnej "logiki" - jesteś złodziejem i pedofilem ;->

    > Bo to prawda. I jestem przekonany o niej w 100%.

    A jak ktoś jest przekonany, że jesteś złodziejem i pedofilem (bo
    usłyszał taką plotkę w maglu) to oznacza, że jesteś? Ciekawe.

    [ciach]

    > Jeśli będę o tym w 100% przekonany, a ty nie będziesz miał dowodu, że
    > jest inaczej, to będę głosił i zamknięcie mi ust nie będzie nijak
    > obiektywne ani neutralne.

    Ktoś gdzieś napisał lub powiedział, że jesteś złodziejem i pedofilem.

    Uwierzyłem. Bo tak.

    Póki nie przedstawisz dowodu, że nie jesteś, mam prawo głosić, że jesteś.

    Widzisz problem? ;->

    [ciach]

    > Wydaje mi się, ze sugerowałeś, że telewizja to opium dla mas i że należy

    W dużej części niestety tak.

    > ją zlikwidować albo coś w ten deseń.

    Kłamiesz.