    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Używanie nielegalnego win na służbowym PC.
    Date: Thu, 26 Feb 2009 16:51:37 +0100

    "PYTON" <j...@i...pl> wrote
    > bardziej mi zależy na odpowiedzi co grozi osobie która używa go bo w

    Odpowiedzialność karna jest za _uzyskanie_ programu w sposób nielegalny, nie
    za używanie.
    Korzystanie niezgodnie z licencją, z innej wersji, w innym zastosowaniu, to
    już nie odpowiedzialność karna tylko cywilna. I Jeżeli to się dzieje w
    firmie i w zw. z pracą tam, ewentualny pozew będzie przeciew firmie, a nie
    pracownikowi.
    Mam jednak nadzieję, że to nie ona zainstalowała tam pirata, bo ktoś to
    musiał zrobić. Ten co to zrobił popełnił przestępstwo.