  • Data: 2009-02-27 06:44:16
    Temat: Re: Używanie nielegalnego win na służbowym PC.
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lut, 17:30, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:go6aaa$83$1@inews.gazeta.plPYTON

    > Pisemnie z potwierdzeniem na kopii?
    > Czy tylko paszczą?

    > Więc pewnie tylko paszczą...

    > Kradzionego (tzw. "piracka kopia") - tu odpowiedzialność karna, czy nabytego
    > legalnie lecz użytkowanego niezgodnie z licencją - tu odpowiedzialność
    > cywilna z powództwa cywilnego.
    > Tak czy inaczej odpowiada właściciel komputera, który potem może wystąpić z
    > powództwem regresowym w stosunku do pracownika.

    LOL...

    Wlasciciel komputera, ktory zainstalowal nielegalny soft i zatrudnil
    pracownika do obslugi tego komputera ma miec do niego regres za to, ze
    soft jest nielelegalny? :) :) :)

    Trzymajmy sie chociaz w minimalnym stopniu rzeczywistosci.

    Jedyne co moze grozic pracownikowi to nagana/dyscyplinarka POD
    WARUNKIEM, ze jego sluzbowym obowiazkiem jest dbanie o legalnosc
    oprogramowania.

    Troche powagi.