  • Data: 2009-02-27 18:52:30
    Temat: Re: Używanie nielegalnego win na służbowym PC.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:de7f83cd-09e5-40f1-ab4d-549c6cdf318f@c11g2000yq
    j.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > LOL...
    > Wlasciciel komputera, ktory zainstalowal nielegalny soft i zatrudnil
    > pracownika do obslugi tego komputera ma miec do niego regres za to, ze
    > soft jest nielelegalny? :) :) :)
    > Trzymajmy sie chociaz w minimalnym stopniu rzeczywistosci.
    Trzymajmy się zatem.
    Wystąpić z powództwem _może_ , co oczywiste.
    Celem wykazania, że został obciążony winą za czynności wykonane przez
    pracownika.

    > Jedyne co moze grozic pracownikowi to nagana/dyscyplinarka POD
    > WARUNKIEM, ze jego sluzbowym obowiazkiem jest dbanie o legalnosc
    > oprogramowania.

    Jak napisałem, pracodawca/właściciel _może_ próbować udowadniać, że trefny
    soft zainstalował na jeego sprzęcie pracownik.

    > Troche powagi.
    Trochę wiedzy i rozsądku.

    --
    Jotte