  • Data: 2009-02-26 18:16:19
    Temat: Re: Używanie nielegalnego win na służbowym PC.
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszedłem pobawiłem się i stwierdzam że Windows jest nielegalnie
    > zainstalowany. Na PC widnieje naklejka WIN XP HOME a zainstalowany jest
    > prof. Po włączeniu aktualizacji włączyła się informacja o nielegalności
    > oprogramowania.

    Spoko... luzik... od komunikatu o nielegalności do faktycznej nielegalności
    często jest bardzo długa droga. Wiele firm ma wykupione licencje
    korporacyjne na 1000, 5000 czy 20000 stacji. Wiele stacji w tych firmach
    zostało zakupionych z już zainstalowanym 98 czy XP Home, a następnie na
    podstawie posiadanych licencji zostało przeinstalowane do XP Prof. W
    powyższym wypadku może mieć miejsce sytuacja, że instalacja została wykonana
    nie z wykorzystaniem płytki z licencją korporacyjną, a przy użyciu pierwszej
    z brzegu płytki. Gwoli ścisłości to 5000 licencji nie oznacza 5000 nośników.

    *