  • Data: 2011-12-22 16:07:50
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > Dlatego jestem zwolennikiem usunięcia urlopu na żądanie z kodeksu pracy.
    > Przymusu pracy nie ma, zawsze można otworzyć własną firmę i żądać tyle
    > wolnego ile dusza zapragnie - na swój koszt.

    Ale zrozum, Ty nie wiesz czy za kilka dni nie będziesz potrzebował takiego
    urlopu. Masz umowę na czas określony lub nieokreślony i jakbyś go nie dostał
    to przynajmniej 2 tygodnie musiałbyś czekać. Zastanów się !!! Już
    pomiajając, że każdy urlop mógłby być brany przez Ciebie w takim trybie to
    te 4 dni mogą uratować twój dom np.