  • Data: 2011-12-22 16:04:32
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > A ja, że zrozumiano, iż nie da się przewidzieć nieprzewidzianego, a czasem
    > życie zmusza do tego, by w godzinach zwykłej pracy coś gdzieś załatwić.
    > Więc by nie zmuszać ludzi do kłamstw i oszustw, ani nie zamieniać
    > pracownika w rosyjskiego chłopa przywiązanego prawem do ziemi i wsi -
    > zezwolono na taki tryb...

    Jednak ... jakoś bez tego trybu można dogadać się z pewnymi pracodawcami czy
    wyznaczonymi przez nich kierownikami. Można też w ogóle nie pracować na
    umowę o pracę. Więc nie wydaje się by istnienie takich urlopów było
    absolutnie konieczne a właśnie że jest konieczne ze względu na niektórych
    pracodawców.