  • Data: 2011-12-20 12:40:44
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-20 12:46, Bydlę pisze:

    > Nie.
    > 1. trzeba było liczyć na przełożonego
    > 2. trzeba było kłamać
    > 3. trzeba było oszukiwać
    > 4. trzeba było...
    >

    > teraz w ważnej sprawie można zgłosić żądanie takiego urlopu.
    > Tecznicznie nie różni się to niczym od odwołania z urlopu - w obu
    > przypadkach dochodzi do zerwania pewnej umowy.
    > I obie sytuacje są i logiczne, i zgodne z prawem.

    I tak, i nie - bez instytucji urlopu na żądanie też normalnie pracownicy
    i pracodawcy funkcjonowali więc dla mnie to przerost formy nad treścią.

    Przy okazji podwątku o możliwości odmowy udzielenia urlopu na żądanie -
    jak najbardziej istnieje taka możliwość z tym że równie wyjątkowa jak
    możliwość wzięcia tego urlopu. Polecam lekturę uzasadnienia do wyroku:

    http://pub.sn.pl/ow3_ia.nsf/0/0473a55808d49e74c12578
    d2005125ac/$FILE/II%20PK%200123_09.pdf

    > A to, że ktoś wykorzysta?
    > Zakażesz: cegieł, sznurka, rur 3/4 cala, samochodów, żyletek, szklanek,
    > poduszek, widelców....?
    > Bo ktoś je już skutecznie wykorzystał do odebrania innym ludzim życia?

    Nie zmienia to jednak faktu że jest to w dużej ilości przypadków urlop
    'kacowy'. A to już IMHO jest nadużycie.

    --
    spp