  • Data: 2005-08-02 22:16:30
    Temat: Re: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: "Agula" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No coś ty? Skąd ten pomysł?

    Powiem szczerze, ze dla mnie jest to niezrozumiale...przed sadem koscielnym
    moge przedstawic ten argument a tutaj nie?
    Przeciez w momencie kiedy partner zataja przed slubem pewne fakty z tym
    zwiazane nawolujac do moejgo sumiena, ze ma takie poglady i chce poczekac do
    momentu zawarcia malzenstwa bo ma takie a nie inne poglday religijne a
    pozniej wychodzi szydlo z worka to czemu prawo tego nie bierze pod uwage?

    I nie rozumiem do konca pojecia - § 2. Unieważnienia małżeństwa z powodu
    stosunku przysposobienia między małżonkami może żądać każdy z małżonków...to
    przysposobienie to co oznacza dokladnie w swietle prawa?