  • Data: 2005-01-01 23:20:02
    Temat: Re: Umowa najmu garażu - ważność tej umowy
    Od: Wiesław <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Dec 2004 13:21:48 +0100, Barney napisał(a):

    > Witam Grupowiczy,
    >
    > Mam oto taki problem. Mam zawartą z TBS umowę najmu miejsca
    > parkingowego. Umowa została zawarta w styczniu tego roku i na umowie
    > widnieją podpisy: Mój i ówczesnej Pani Prezes.
    > Na jesien tego roku zmieniła się Pani Prezes TBS-u.
    > Jedną z jej pierwszy decyzji było oświadczenie że zawarte umowy najmu na
    > miejsca postojowe są nieważne, bo nie ma na nich podpisu któregoś z
    > członka zarządu (tak jest w statusie TBS). Wiec TBS zaproponował nam
    > "przepisanie" tych umów na nowe, ale oczywiśie ze 100% podwyżką. Dla nas
> [...]

    Umowe najmu reguluje KC a nie statut czegostam. Statut moze miec wplyw na
    umowe stanowiac jej ogolne warunki jesli jest to w umowie wyraznie
    stwierdzone i jesli jest on skutecznie inkorporowany do tej umowy tzn. bez
    trudu dostepny itd. Umowe zawarles z firma a nie prezesem. I jes wazna
    chociazby prezes sie zmienil.

    Pozdro