  • Data: 2005-11-10 23:07:14
    Temat: Re: Ultimo - czy mam zacząć się bać ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AdamSat napisał(a):

    > Dzwonienie ( o ile akurat ISDN na to pozwolił...) na Błękitną i wysyłanie
    > pism reklamacyjnych na które nie odpowiadali znudziło mi się po kilku
    > miesiącach.

    Reklamacje skutecznie doręczone ? (polecony ?)

    > Na analog nie chcieli przywrócić ciągle obiecując radykalną poprawę

    Pisemnie ?

    > Olali to pismo

    I słusznie ...

    > i sprzedali "dług" firmie Ultimo.

    Słuszność tego może być wątpliwa - patrz "uszczegółowienia"
    wyżej. Jeśłi twierdzisz, że reklamacje składałeś - nie mieli
    prawa przed rozpatrzeniem pchąć długu dalej ...

    > mnie zupełnie nie wzruszyło bo z zasady nie biorę kredytów.

    Nie tylko na kredyty "ma to wpływ".

    > Zastanawiam się czy to aby legalne tak bez wyroku sądu komornik sobie
    > sprawdzał czyjeś dochody, nieruchomości?

    A napisane jest, że bez wyroku robił będzie ?
    Sądzisz, że komornik ot tak na zawezwanie jakiejkowiek firmy
    krzak w tym kraju biega na "usługi" ?:>

    > Poza tym czy aby moje zobowiazanie (opłata przełączeniowa) wobec TPSA sprzed
    > 2,5 roku nie przedawniło się niechcący ?

    A jakie to ma znaczenie w "całokształcie" ? Jeśli istniej - mogą
    się za Tobą uganiać so woli ... oprócz sądówki (chyba, że nie
    podniesiesz zarzutu przedawnienia)

    > A tak w ogóle to Ultimo zrobiło komukolwiek "kuku" czy tylko liczą aż się

    O co pytasz ?

    > Wrocławia (to chyba jakieś "zagłębie" firm windykacyjnych) aczkolwiek

    Fakt.

    > twierdzą, że są częścią jakiejś firmy z Luxemburga.

    Fakt.

    > Kiedy zacząć się bać i w którym momencie zareagować aby nie przegapić
    > czegoś?

    Jeśli jesteś czysty jak łza jak piszesz - masz potwierdzenie
    złożenia reklmacji - tej nie rozpatrzono jak dobrze zrozumiałem
    a telepiesa sprzedała dług - moą się gonić.

    > mnie opinie o skutecznosci tej firmy na dzień dzisiejszy.

    Oczekujesz statystyk ???

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum