  • Data: 2005-11-10 23:46:11
    Temat: Re: Ultimo - czy mam zacząć się bać ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AdamSat napisał(a):

    > Jest!
    > Bo teraz pewnie Ultimo przyśle mi na swojej papeterii jakiś niby wyrok, ale
    > to rozumiem mogę zignorować?

    Piłeś - nie jedź ...

    > Czy też ich główne zajęcie polega na zastraszaniu?

    Jeśli ktoś Cie zastrasza - wal do prokuratury ... Archiwum
    podpowie Ci co robić z groźbami karalnymi ... Dlaczemu Hanka nie
    czuje się zastraszana ????

    > Czy wielu byłych abonentów TPSA ma "przyjemność" otrzymywania listów z tej
    > firmy, czy ktoś się uskarżał że pociagneli go do sądu, na ile dobrych mają
    > prawników?

    Zadzwoń do TP sa i zapytaj ile długów sprzedali.

    > Bo oczywiście nie zapłacę.

    Polak ... prawda ?

    > Albo nawet do Luksemburga.

    Wal już teraz ... koczuj ,oflaguj się ... przykuj się do
    luksemburskich drzew ... nie zapomnij pokrzykiwać, że
    balcerowicz musi odejść ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum