  • Data: 2005-11-10 23:54:07
    Temat: Re: Ultimo - czy mam zacząć się bać ?
    Od: "AdamSat" <spam precz@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polak ... prawda ?

    Prawda i to z wyjątkowo zawziętym charakterkiem.

    > Wal już teraz ... koczuj ,oflaguj się ... przykuj się do
    > luksemburskich drzew ...

    Za zimno.
    Poza tym to już wymaga poniesienia kosztów (bilety kosztują) a po co mi to -
    błędnie mnie oceniłeś.
    Jestem pieniacz dopiero jak mnie ktoś wnerwi do białości.
    A tak to robię swoje i nikomu nie wadzę.
    Żeby była jasność - kasę mam i mógłbym multum takich "długów" opłacić, ale
    chodzi mi jedynie o zasadę.
    Skoro TPSA nie była w stanie świadczyć usługi na którą mnie sama namówiła to
    powinni anulować umowę, grzecznie przeprosić i przełączyć z powrotem na
    analog.
    Nie anulowali i jeszcze kasę za to chcą.

    >nie zapomnij pokrzykiwać, że
    > balcerowicz musi odejść ...

    Nie będę robił konkurencji PISuarowi? ;)

    Pozdr.
    AdamSat