  • Data: 2005-11-10 23:36:23
    Temat: Re: Ultimo - czy mam zacząć się bać ?
    Od: "AdamSat" <spam precz@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dl0jm2$gh7$1@inews.gazeta.pl...

    > Reklamacje skutecznie doręczone ? (polecony ?)

    Oczywiście.
    Część pism nawet z pieczątkami przyjęcia na mojej kopii bo składałem je w
    siedzibie TPSA.
    Część bez pieczątki, ale z żółtym świstkiem pocztowym (polecony ze zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru)
    Rozmów z Błękitną Linią niestety nie nagrywałem...

    > Pisemnie ?

    Ustnie (telefonicznie) a potem po którymś z rzędu ponagleniu z mojej strony
    przysłali pismo że umowy na ISDN nie mogą anulować, ale postarają się
    przełączyć na analog.
    I potem już zapadła cisza

    > Słuszność tego może być wątpliwa - patrz "uszczegółowienia"
    > wyżej. Jeśłi twierdzisz, że reklamacje składałeś - nie mieli
    > prawa przed rozpatrzeniem pchąć długu dalej ...

    Pisemnych odpowiedzi nie było (poza tą która wymogłem i która nic nie
    wniosła - patrz wyżej).
    Dostawałem tylko kolejne ponaglenia (faktury) do zapłaty zaległych kwot.

    > Nie tylko na kredyty "ma to wpływ".

    Komórki na abonament też nie wezmę ( od 7 lat mam Tak-taka i dobrze mi z
    tym).
    O żadną prace nie mam sie zamiaru ubiegać bo pracuję na swoim i najwyżej jak
    koniunktura padnie to będę żył z oszczędności.
    Ale to w sumie nieważne.

    > A napisane jest, że bez wyroku robił będzie ?

    Jest!

    > Sądzisz, że komornik ot tak na zawezwanie jakiejkowiek firmy
    > krzak w tym kraju biega na "usługi" ?:>

    Też wydało mi się to conajmniej dziwne.

    > się za Tobą uganiać so woli ... oprócz sądówki (chyba, że nie
    > podniesiesz zarzutu przedawnienia)

    Jakby co to z sądu dostanę już polecone pismo z ich pieczątkami?
    Bo teraz pewnie Ultimo przyśle mi na swojej papeterii jakiś niby wyrok, ale
    to rozumiem mogę zignorować?

    A właśnie po ilu latach można taki zarzut podnosić?
    Bo w tej sprawie są 2 składniki - opłata przełączeniowa i niezapłacona
    ostatnia faktura (abonament + rozmowy).
    Obiło mi sie o uszy że takie stałe opłaty (jak ta przełączeniowa)
    przedawniają się inaczej niż abonament.
    Kołacze mi się 2 i 3 lata ale co do czego przypisać to nie wiem.

    > O co pytasz ?

    Czy zrobili komuś sprawę sądową i egzekucję komorniczą?
    Czy też ich główne zajęcie polega na zastraszaniu?

    > Oczekujesz statystyk ???

    No powiedzmy...
    Czy wielu byłych abonentów TPSA ma "przyjemność" otrzymywania listów z tej
    firmy, czy ktoś się uskarżał że pociagneli go do sądu, na ile dobrych mają
    prawników?
    Wolę wiedzieć z jak trudnym przeciwnikiem przyjdzie mi stanąć w szranki ( o
    ile zechcą mnie ciągać po sądach).
    Bo oczywiście nie zapłacę.
    Tak się zastanawiam czy w razie czego nie będę się musiał przejechać do
    Wrocławia (drugi koniec Polski) aby się ewentualnie bronić w sądzie?
    Albo nawet do Luksemburga.
    Czy też taka sprawa jest rozpatrywana przez sąd najbliższy miejsca
    zamieszkania "dłużnika"?

    Pozdr.
    AdamSat