  • Data: 2004-04-29 12:46:55
    Temat: Re: Ujęcie złodzieja
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:kt3ul1-v69.ln1@ziutka.router...
    > Wybacz, ale czegoś podbnie głupiego dawno na tej liście nie czytałem.
    > Miała czas na podbiegnięcie do policjanta i wyrwanie mu pałki, a nie miała
    > czasu aby z daleka krzyknąć "pomóżcie nam, gonimy złodzieja?"

    To nie jest takie glupie.
    Jest problem (mniejsza czy teoretyczny czy praktyczny).

    Zalozmy ze to nie byla dziewczyna tylko mlody
    wysportowany chlopak. A policjant byl "malo
    zainteresowany" gonieniem zlodzieja.

    Co wtedy ma zrobic ow obronca staruszki?
    Dobrze skonstruowane prawo powinno zapenic
    aby go uniewinnic, ukarac policjanta i
    zlodzieja. A jak to wyglada teraz?

    Nie wierze, zeby przy stanowienia prawa,
    nie testowano jak funkcjonowac ma
    projektowane prawo.
    I do tego sluza wlasnie takie przypadki.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl