  • Data: 2004-04-29 22:19:54
    Temat: Re: Ujęcie złodzieja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Kruca pysk! Oglądnij sobie byle jaki mecz piłki nożnej, a zobaczysz w
    > wykonaniu zawodowóców.

    Cóż, piłka nożna budzi we mnie głęboki brak zainteresowania ;)

    Ale może się mylę, ale tam te ścinki mają miejsce przy kopaniu wspólnego
    celu piłki?

    Ale mniejsza ;)

    > Można. Można również przyłożyć w łep. Mozna wiele rzeczy zrobić. tylko po
    > co komplikować?

    Cóż, bez zobaczenia kompletnej sceny, różnic prędkości itepe to czyto
    akademicke peplanie będzie, więc może sobie darujmy dalszy ciąg ;)

    > Jakby nawet miał, to używać nie wolno. Katalog rzeczy, które wolno zawiera
    > ustawa.

    Swoją drogą do łapania uciekających mogłaby to być całkeim niezła broń -
    może warto dodać poprawkę do ustawy? ;)