  • Data: 2006-11-20 15:25:21
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch napisał(a):

    > Coś podobnego było w PRL-u.

    Roman sie ucieszy ;-)

    > Działań ubocznych nie zuważyłem. Wręcz
    > przeciwnie same pozytywy.

    Tak, pamietam, propaganda sukcesu to się nazywało.
    A proces Przemyka teraz odgrzewają nie wiadomo po co.

    > Nie przepadam za Giertychem, ale w tym
    > jestem za.

    Nie o to pytam - pytam o zgodność z prawem takich posunięć. Bo mam
    przeświadczenie, że nie da się uczyć dzieci o szkodliwości palenia
    trzymając papierosa w ustach. I wydaje mi się, że dziecko można
    przesłuchać ( taaak, rozmawiać z dzieckiem - za pomocą policjanta i
    prokuratora) w obecności rodziców i/lub (?) psychologa.

    Justyna