  • Data: 2006-11-20 18:30:36
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 19:26:10 +0100, krys w wiadomości
    <news:ejsrut$dnh$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > A jak myślisz, jak zareaguje małe dziecko, jak wezwą je przed oblicze
    > policjanta?

    Albo powie, że nie jest bite, albo powie, że jest bite.
    I nie "wezwą przed oblicze", ale "nawiążą z dzieckiem rozmowę".

    > Jakoś nie wierzę w te "rozmowy", w celu zdiagnozowania zjawiska.

    Dla mnie to normalna prewencja. I oby dzięki temu nasze dzieci były w
    szkołach bezpieczniejsze. Nie rozumiem, czemu doszukujesz się tu złych
    intencji.

    --
    Sz.