  • Data: 2006-11-20 19:00:58
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr napisał(a):

    > Albo powie, że nie jest bite, albo powie, że jest bite.
    > I nie "wezwą przed oblicze", ale "nawiążą z dzieckiem rozmowę".

    I do tego [potrzebny jest prokurator, policjant i przedstawiciel
    kuratorium? Wychowaca, nauczyciel i pedagog szkolny nie wystarczą? I
    nie wiedzą, co się w szkołach dzieje? No sorry, ja jednak wolałabym,
    żeby obcy ludzie nie "nawiązywali rozmów" z moim dzieckiem bez mojej
    wiedzy i _bez powodu_.

    > Dla mnie to normalna prewencja. I oby dzięki temu nasze dzieci były w
    > szkołach bezpieczniejsze. Nie rozumiem, czemu doszukujesz się tu złych
    > intencji.

    Bo nie chcę, żeby moje dziecko jeszcze przed uklończeniem 10 lat było
    traktowane jak potencjalny przestępca - kontaktów z prokuratorem to
    raczej uczciwy obywatel nie ma. Bo w KPK np. jest artykuł 171, w którym
    jest mowa o obecności opiekuna.
    Bo nie ufam metodom Gierycha.
    Szkoła ma metody, żeby dzieci były bezpieczne, tyle, że te metody nie są
    medialne. Ale są możliwe, bo jednak istnieja bezpieczne szkoły.

    Justyna