  • Data: 2006-11-20 21:24:08
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Szerr [Mon, 20 Nov 2006 21:15:25 +0100]:

    > W wielu szkołach okazuje się nauczyciele na przemoc nie reagują.

    To może niech zaczną od pogadanki z nauczycielami? Zwłaszcza
    ten prokurator...? Sens w tym widzę o tyle większy, że trójki
    non stop w szkole nie będą - a nauczyciele owszem, są. Więc
    może zamiast dzieciaki nachodzić, to nauczycieli poustawiać
    do pionu w końcu?

    > Twoje dziecko będzie traktowane jako potencjalny pokrzywdzony.
    > Upewnią je, że ma prawo do ochrony ze strony dorosłych.

    Nie wiem jak u innych, ale u mnie w rodzinie od zapewniania
    o tym to jest właśnie rodzina.

    Poza tym - w cuda wierzysz, że dzieciak, który boi się o czymś
    własnej rodzinie powiedzieć, wygada to nagle prokuratorowi? Toż
    przecież o ile koledzy za ochrzan od rodziców krzywdy mu nie
    zrobią większej, o tyle za problemy z prawem - łeb rozwalą...

    A tak na koniec - już widzę "rozmowę" z dzieckiem, które się
    boi i widać że się boi, ale nie chce powiedzieć czego. Myślisz
    że odpuszczą? Bo ja się mogę zakładać, że przy tak potężnej
    możliwości podbicia sobie punktacji na fali medialnego szumu,
    będą dzieciaka męczyć póki się nie wygada.

    Kira (giertychoprzeciwna)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Luksusowe przegięcie * MIKRO pecet *