  • Data: 2006-11-20 15:33:39
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5j02zuh2l6gh.aip90fas6kuv.dlg@40tude.net...

    > To moze kazdemu malolatowi prewencyjnie raz w tygodniu spuszczac wpierdol?

    Aż taki drastyczny bym nie był

    > Nie lepiej? A za PRLu to niby nie bylo demoralizacji i agresji?
    była, tylko czasy i skala inna

    > licealna nie pila, gitowcy to bajki z telewizji, strach przed milicja
    > ktora
    > lała palami gdzie popadnie to tez tylko plotki?

    Młodzież piła i ja też, ale jak mnie wychowawca złapał w knajpie siedzącego
    przy secie i sałatce jarzynowej lub śledziku, to tak mnie zbeształ, że do
    dzisiaj pamiętam, a rodzice o niczym się nie wiedzieli. Z tego powodu nie
    płakałem i nie płaczę, że naruszono moje prawa mimo, że miałem 18 lat, ale
    byłem uczniem. W tamtych czasach w małych miastach nauczyciele chodzili
    /mieli dyżury/ po knajpach i spelunach /tak to się nazywało/ i wyłapywali
    uczniów swoich szkół. Oczywiście rodzice byli powiadamiani i z tego powodu
    nie burzyli się.
    Milicja lała i to też prawda, ale inny temat.