eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową? › Re: Towar niezgodny z umową?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 09 Dec 2011 11:59:46 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?
    References: <jbguel$o0r$1@inews.gazeta.pl> <jblvoc$fui$1@inews.gazeta.pl>
    <jbm8e3$qmq$1@mx1.internetia.pl> <4edf16e1$1@news.home.net.pl>
    <4ee119d7$0$8438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1baed$1@news.home.net.pl>
    <4ee1c99b$0$8457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1deec$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4ee1deec$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <4ee1ea26$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.250.138
    X-Trace: 1323428390 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8452 79.189.250.138:54163
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:693474
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-12-09 11:11, Andrzej Lawa wrote:
    >> Zrób pierwszy system z poziomem SLA innym niż "naprawię kiedy i jak się
    >> da" to zrozumiesz o czym piszę.
    >
    > Naprawianie serwerów jest szybsze i prostsze niż stacji roboczych.
    >
    > Wystarczy żeby przeżył jeden dysk z mirrorowanej pary (a katastrofa
    > będąca w stanie "zabić" każdy dysk zabije i "prawdziwy" serwer),
    > wkładasz go do nowego pudełka i odpalasz.
    >
    > Po jakiejś poważnej katastrofie wkładasz zewnętrzny dysk zapasowy i też
    > hula.
    >
    > Nowe pudełko możesz mieć w zapasie lub zmontować w pół godzinki (jeśli
    > ci się nie śpieszy) z komponentów kupionych po drodze do awarii.

    Ale zauważyłeś, że ten podwątek dotyczy certyfikacji sprzętu na potrzeby
    konkretnego oprogramowania? I zakładania case-ów serwisowych na software
    pracujący na niecertyfikowanym sprzęcie?

    No to może zamiast opisywac jakieś cuda na patyku (które w dodatku
    raczej nie świadczą o jakimś superprofesjonalnym podejściu) zaproponuj w
    jaki sposób chcesz zmusić zewnętrznego dostawcę do rekacji na problem z
    jego software eksploatowanym na niecertyfikowanym serwerze.

    Nie da się? Och! To przykra sprawa ...

    W zastępstwie możesz opisać w jaki sposób chciałbyś zagwarantować np.
    godzinny czas *rozwiązania* problemu z driverem, który przez jakiś czas
    nawet pracował z jakąś "dzwiną" kartą. Ale teraz przestał, bo "cóś" się
    zmieniło.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1