eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową? › Re: Towar niezgodny z umową?
  • Data: 2011-12-09 10:59:46
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-12-09 11:11, Andrzej Lawa wrote:
    >> Zrób pierwszy system z poziomem SLA innym niż "naprawię kiedy i jak się
    >> da" to zrozumiesz o czym piszę.
    >
    > Naprawianie serwerów jest szybsze i prostsze niż stacji roboczych.
    >
    > Wystarczy żeby przeżył jeden dysk z mirrorowanej pary (a katastrofa
    > będąca w stanie "zabić" każdy dysk zabije i "prawdziwy" serwer),
    > wkładasz go do nowego pudełka i odpalasz.
    >
    > Po jakiejś poważnej katastrofie wkładasz zewnętrzny dysk zapasowy i też
    > hula.
    >
    > Nowe pudełko możesz mieć w zapasie lub zmontować w pół godzinki (jeśli
    > ci się nie śpieszy) z komponentów kupionych po drodze do awarii.

    Ale zauważyłeś, że ten podwątek dotyczy certyfikacji sprzętu na potrzeby
    konkretnego oprogramowania? I zakładania case-ów serwisowych na software
    pracujący na niecertyfikowanym sprzęcie?

    No to może zamiast opisywac jakieś cuda na patyku (które w dodatku
    raczej nie świadczą o jakimś superprofesjonalnym podejściu) zaproponuj w
    jaki sposób chcesz zmusić zewnętrznego dostawcę do rekacji na problem z
    jego software eksploatowanym na niecertyfikowanym serwerze.

    Nie da się? Och! To przykra sprawa ...

    W zastępstwie możesz opisać w jaki sposób chciałbyś zagwarantować np.
    godzinny czas *rozwiązania* problemu z driverem, który przez jakiś czas
    nawet pracował z jakąś "dzwiną" kartą. Ale teraz przestał, bo "cóś" się
    zmieniło.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1