  • Data: 2011-12-10 19:21:45
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w tym właśnie leży sedno problemu, dookoła którego spieracie
    > się z Piotrkiem.
    > Odpowiedź jest oczywista: nie, i dlatego takie ograniczenia nie
    > wchodzą w rachubę.
    > Cały problem w tym, że inicjator wątku tego nie załapał.

    Piotruś też nie - dla niego serwer to miltiredundantny sprzęt za
    kosmiczne pieniądze z bajeranckimi naklejkami ;->

    Nie dociera do niego, że "serwer" to funkcja i spełniać może ją każdy
    sprzęt - wszystko zależy od potrzeb i możliwości (zwłaszcza finansowych).

    > Niekoniecznie.
    > Piotrek wyjaśnił część sprawy.
    > Druga jest taka: masz dwa dyski, z zewnątrz prawie takie same.
    > Mechanicznie takie same (na 100%)
    > Różnią się naklejkami :> (wizualnie)
    > I jeden kosztuje 3x tyle co drugi.
    > Teraz pytanie: czym się różnią oprócz naklejek?
    > Co obstawiasz? ;)

    Marżę ;->

    > W dedykowanym, nie aż tak dziwne.
    > Porównaj z wyrobem komercyjnym *nie* dedykowanym (albo
    > weź opensourcowy dedykowany ;>)

    Komercyjne nie dedykowane z reguły nie są open source, więc jeśli nie
    działają to ciężko mi dość, dlaczego...

    What you pay is what you get ;->