  • Data: 2011-12-09 23:03:49
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Dec 2011, Piotrek wrote:

    > No i? Napieraj dalej.

    Niepotrzebnie wyciąłeś wyjaśnienie Andrzeja: inna półka.
    Naprawdę.
    Mowa była o "serwerze jako takim", czyli - na potrzeby *zamierzonego*
    porównywania - low low end :] (do porównania z "pecetem podbiurkowym")

    > Zwłaszcza kiedy w umowie serwisowej masz 30 minutowe okno serwisowe raz na
    > miesiąc albo rzadziej.

    No właśnie.
    Wtedy ma sens obstawienie wszystkiego co można za pomocą ECC i tak
    dalej, co pozwala utrzymać na chodzie (albo o ile oprogramowanie
    pozwala: wymigrować obsługą na inny komputer) dany serwer mimo
    uszkodzenia modułu pamięci czy któregoś kontrolera IO.

    > Bo brak slotów.

    W tej półce o której piszesz?
    To projektant był trąba i tyle ;)

    > Ja naprawdę nie piszę o zabawach przedszkolaków. A Ty wszystko odnosisz do
    > tego mniej więcej poziomu

    Ale o tym był wątek, a to Ty wyciąłeś uwagę na ten temat!

    > i następnie uogólniasz na wszystkie zastosowania.

    I o ile mnie korciło żeby się przypiąć do Andrzeja w niektórych
    miejscach, to ograniczenie wyżej mnie powstrzymywało ;) - raczej
    nie było mowy o "wszelkich zastosowaniach".
    (a w końcu to nie .pecet.advocacy, więc ekspansja w stronę "jak dobry
    komputer specjalnego zastosowania można mieć jak się zapłaci" jest
    co nieco NTG :])

    pzdr, Gotfryd