    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Thu, 04 Dec 2003 23:14:47 +0100

    Pan(i) Kuba w wiadomości <bqnv0d$5pc$1@news.zigzag.pl> napisał(a):

    > Spoko. Znam kolesia, który miał (oj to już parę lat w tył)
    > Win95 + WinNT + Linux + (jeszcze)OS2, a jak na zajęciach
    > na uczelni używali Minix-a to i jego sobie dorzucił.
    A jeszcze zadam pytanie a na co mu to? (jeśli wiesz oczywiście).

    > Zgadza się. Nieszczęsny Windows stwarzający pozory (niestety, gdyż
    > mimo wszystko nie jest to zabawka) + dostępność na wyciągnięcie
    > ręki to nic dobrego.
    Właśnie ta dostepność przeszło 80% to piraty. Tak na marginesie swojego
    czasu słyszałem od jednego informatyka, że WIn98SE jest lepszy od XP. Potem
    jak już z bólem przesiadł sie na XP to zmienił zdanie, ale zaczął marudzić
    że taki bez SP1 jest stabilniejszy od takiego z SP1. Zabawne są tu te jego
    teorie i próby uzasadnienie ich na siłe, to troche tak, jak z tymi tu na
    grupie co mi za wszelką ceną próbują wmówić, że kradzież oprogramownaia to
    nic złego, lub że to w ogóle nie kradzież.

    > Z tymi domorosłymi "informatykami" to może być jeszcze tak,
    > że z całym szacunkiem, ale informatyka jako nauka dopiero
    > raczkuje. A domorośli informatycy to komputerowi szarlatani
    > który wykorzystują niską świadomość informatyczną społeczeństwa.
    > Medycyna potrzebowała wieków, żeby pokonać
    > (a i to nie do końca) szarlatanów oferujących swe "usługi".
    I znów punkt dla Ciebie. Ale jeden pozytyw, informatyka rozwija się szybciej
    niż medycyna i świadomość informatyczna ludzi także, 5 lat temu mało kto
    wiedział co to internet, chociaż nie dzis też nie więdzą, mimo że
    korzystają, a już najzabawniejsi są Ci co myślą, że są w cyberprzestrzeni
    anonimowi. :)
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/
    [mdk91 2.4.21-0.25mdk-athlon-xp] "Jeśli nie stać mnie na samochód,
    to mam go ukraść? Nie? Ok., teraz porozmawiajmy o oprogramowaniu."