  • Data: 2003-12-04 22:35:14
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> ihn
    news:Xns9447D7CE3C1E0raf256com@213.180.128.20: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Uzywalibysmy lepszego Linuxa

    Taaaa...

    Linux dlatego stał się user friendly w porównaniu np. z wersjami
    numer 5 czy coś koło tego, że musiał dorównać Windowsom. Bez tego
    nadal byłby ciężki do zainstalowania i obsługi.

    > i ogolnie wiekszosc uzytkownikow by chcac nie chcac umiala cos
    > wiecej niz kliknac na ikonie install.exe lub zawolac obsluge
    > techniczna.

    Łagodnie mówiąc bredzisz. Większość userów w życiu nie przeskoczy
    pewnego poziomu rozwoju swojej wiedzy komputerowej, czy będzie
    istniał Bill Gates, czy też nie. Znam ludzi mających swoje kompy
    od 5-6 lat i oni nadal nie bardzo potrafią wyjść poza instalowanie
    czy odinstalowanie czegokolwiek. Do głupich ich zaliczyć nie mogę,
    ale wiem doskonale że oni dalej się nigdy nie rozwiną. Linuxa
    potrafiliby obsługiwać tylko i wyłącznie wtedy, gdyby był równie
    klikalny, co Windows czy MacOS.

    Generalnie to mocno NTG

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)