  • Data: 2003-12-04 18:56:15
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale zysk 1000% ;)

    No nie tak całkiem, bo przecież program, to nie tylko cena nośnika i jego
    wykonania. Jest też myśl. No ale ta myśl rozkłąda się na ilość egzemplaży.

    > Czy cena systemu operacyjnego za 1/4 przecietnej miesiecznej pensji w
    Polsce
    > bylaby do przyjecia?

    No i co przyjąć za przeciętną pensję. No bo ja znam mnustwo osób, co
    zarabiają koło 600 zł/mieś.

    > osobiscie moja moralnosc bylaby mniej wiecej zaspokojona, gdybym uzywal
    > programu office do potrzeb domowych - za darmo, ale gdy zarobie PRZY
    POMOCY
    > tego pakietu pierwsze pieniadze - powinny one pojsc na natychmiastowy
    zakup
    > wersji legalnej.

    Jestem tego samego zdania.

    > ale to tylko spekulacje... bo o ile wiekszosc normalnych ludzi NIE
    ukradnie
    > czegos, gdy jest to trudne technicznie, lub zagrozone kara, o tyle
    wiekszoc
    > nie bedzie miala jednak moralnych hamulcow, gdy te powyzsze kryteria nie
    sa
    > przeszkoda, jak w wypadku "sciagania" z internetu.

    Bo większość nie widzi niczego złego w tym. Jak cygan mówiący, że winien
    jest właściciel kury, bo kto to widział, by kurę samą na podwórku
    zostawić.