  • Data: 2003-12-04 22:35:24
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> ihn
    news:Xns9447D78EF17B3raf256com@213.180.128.20: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Chyba jest wysylany jakis numer seryjny

    Heh, jakiś? No i? [pytanie retoryczne]

    > a jezeli to bylo z tej samej spiraconej plytki to M$ chyba
    > zauwazy iz codzienie ten sam numer winXP sciaga 20 roznych
    > patchy ;)

    1. Wolno ściągać patche nawet co pół godziny.
    2. Większość piratów to wersja Pro Corporate, której chyba sporo
    krąży po świecie...

    > Ale powinna dbac o prawa utorskie

    Wychodząc z takiego założenia, to policja powinna wchodzić każdemu
    do domu bez uprzedzenia, bo wszędzie coś się znajdzie. Jeżeli nie
    lewy soft, to brudne dziecko, źle odżywiony pies, majeranek w
    torebkach czy cokolwiek innego. Wierz mi, paragraf znajdzie się na
    każdego bez wyjątku...

    > a jak drogo - to przechodzimy na linux (o ile juz go nie mamy i
    > sie meczymy z maluchem ;)

    Tiaaa...

    1. Pisząc takie teksty robisz więcej szkody Linuxowi, niż pożytku,
    bo reklama to średnia i średnio prawdziwa...
    2. Znam ludzi, którzy dawno przeszliby na szeroko pojęte Unixy,
    ale nie ma na nie potrzebnego im oprogramowania i jeszcze długo
    nie będzie - DTP, profesjonalna grafika etc.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)