  • Data: 2012-04-24 10:36:59
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2012 10:19, Nixe pisze:

    > W odróżnieniu od Ciebie, który traktuje to jak kłamstwo. No fakt, BARDZO
    > obiektywne spojrzenie :>

    No beton... Czy ty w ogóle czytasz, co ja do ciebie piszę?

    Jedno z rodziców chce iść z tym do sądu. Johnson i m.in. ja
    przestawiamy, jak to mniej-więcej wygląda z punktu widzenia sądu.

    Dotarło to do ciebie?

    > A dlaczego nie skupi się na tym, jak to może wyglądać z drugiej strony?

    Bo nie taka jest rola sądu.

    Jak chcesz przytulenia to idź do psiapsiółki albo mamusi.

    Jak zadajesz pytania na grupie o prawie - będziesz mieć odpowiedzi
    dotyczące prawa i sądu.

    > Nie zna sytuacji, gdzie w roli głównej występuje psychopatyczny tatusiek
    > uprzykrzający spokojne życie byłej żonie i dziecku? Prawa rodzicielskie
    > to jedno, ale sposób kontaktowania się z dzieckiem i traktowanie go
    > podczas tych kontaktów to drugie. Tego już nie ma? To są bajki o
    > żelaznym wilku?

    Teraz udowodnij, że tatusiek jest psychopatyczny. Masz jakieś wyroki?
    Zaświadczenia biegłych psychiatrów?

    Bo jeśli nie, to póki co jest czysty jak łza i tylko była go nie lubi.

    > Doprawdy aż trudno uwierzyć, że taki scenariusz nikomu nie przychodzi do
    > głowy, zważywszy na to, jakie rewelacje co rusz serwują media. No ale
    > jak widać mem pod tytułem TATO vel Boguś Linda bardzo mocno nadal siedzi
    > w głowach facetów.

    W tej chwili to stereotypy promujesz ty. Czy dojdzie wreszcie do twojej
    tępej główki, że nie ma najmniejszego znaczenia, czy wątek założyła była
    żona narzekająca na byłego męża, rzekomego psychopatę nękającego
    dziecko, czy mąż narzekający na byłą żonę, rzekomo psychopatkę nękającą
    dziecko?